♥ Dagen...;

Umgicks med matilda tidigare idag, och vi pratade om lite olika ämnen. Bland annat om döden och familjen.
Jag hade väldigt lätt att öppna upp mig till henne, men bara för att jag har lätt för att öppna upp mig inför henne till exempel betyder ju definitivt inte att hon också är bekväm att prata om vad som helst.
Men det var en trevlig stund och vi lärde väl känna varann på ett lite bättre sätt och det kanske blir mer och mer ju mer vi umgås. Det återstår att se. :)
Vi matade även ankorna med bröd som jag slängde ner i väskan i sista minuten innan jag var tvungen att springa ut till bussen.

Tack Matilda för sällskapet, även om det inte var så länge så var det tillräckligt bra i alla fall. :D
Bilder som är tagna av mig och redigerade av mig, visas i nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0