♥ Bytt rum till ett mycket mysigare;

God morgon god morgon, härlig morgon inte sant? Jag vaknade lite sent idag än vad jag brukar göra på en söndagmorgon. Solen lyser in med sina fina solstrålar genom gardinen.
I går blev det mycket ståhej då mamma och jag bytte rum. Det resulterade med att jag fick ett mycket mysigare rum och mamma fick ett större. Allt är på sin plats och jag sov jättebra här i natt. Ett minus är ju att jag ej har persienner(?) i rummet som jag sover i nu, men det är väl bara bra antar jag. Då slipper man känna sig så trött när man ska upp till skolan på morgonen när  ändå solen lyser in. Det blir snart mörkt och kallt så jag får väl ta vara på att solen faktiskt skiner in genom fönstret varje morgon..

Är fortfarande förkyld men det börjar bli bättre i alla fall, som gör att jag kommer att gå till skolan i morgon oavsett vad.


Länge sen jag uppdaterade vad jag gör när jag är i skolan och efter, men det ska det snart bli en ändring på.

Vad ska du göra idag? - Själv så ska jag bara ta det lungt innan en vecka kommer fullt med kaos och plugg!

See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0