♥ Beställning från H&M & Ellos;


Väska

Skinnimitation. Fickor fram med dragkedjor. Kontrastfärgat foder. Innerficka och mobilficka. Axelrem 42 cm. 37x32cm. 100% polyuretan.
Färg; konjaksbrun
Pris; 249 ;-




Kappa som är avskuren i midjan med lagda veck. Överdel med knappar och ståkrage. Infällda fickor. Längd ca 94 cm i stl 42. Vävd kvalitet av 63% polyester, 33% viskos och 4% elastan med foder av polyestersatin. Tvätt 40°.
Färg; Djupblå
Pris: 239,50 (REA pris)



------------Nu har jag äntligen beställt dessa fynd. Väskan hittade jag inte på någon H&M så jag bestämde mig för att beställa den istället, även om det är mycket dyrare på nätet eftersom det igår expeditionsavgift och fraktavgift.
Kappan ville jag ha sen i våras, jag tyckte att den var väldigt fin och nu var jag in och kikade och så är det REA på den, sjukt bra tycker jag, så nu får jag den för ungefär halvapriset. Nu har jag nått i vinter också.
Nu är det bara skor som fattas då.... Letar vidare... --------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0