♥ 3 Augusti;

God morgon, god morgon!
Här sitter jag och skriver lite blogg och dricker en nutrilett. Det går ganska så bra.
Och jag sitter på facebook och laddar upp bilder i ett nytt album. Redigerade bilder som jag tagit och redigerat.
Lyssnar även på min stereo som jag har precis bredvid mig och på radion spelas just nu Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar på RIX FM. Länge sen man hörde den. När jag var liten så kunde jag typ alla Patrik Isakssons låtar, som hade hade då. Jag kommer ihåg att vi spelade PI i bilen, vi hade kassettband då. Super länge sen, så gammal är jag väl inte?


I dag kommer några släktingar och hälsar på och vi ska fika, prata och så. Men det blir inte fika för min del i alla fall..
Som tur är att mamma ska baka en sockerkaka, och det tycker jag inte om så det är ett stort Plus. Så man slipper bli sugen när alla andra sitter och smackar på en sockerkaks bit.

Jag saknar Jassa också, jag hoppas vi kan umgås snart nu när hon kommit hem från USA.
<33
Ja, det var lite om idag och så vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0